Sepintas Lalu

Assalam. Saya Syah, seorang 'Amway Business Owner'. Dan actually since kecik dah familiar dah dengan produk2 Amway ni since parent memang pengguna tegar sampai sekarang.

So why this blog? Just to share my journey as user/business owner. So this blog is to share experience guna produk2 Amway. Mungkin juga platform untuk visitor komen/bertanya pasal produk2 ini.

My contact:

Syah : 017-2542373 (call/whatsapp/sms) - Bangsar/Shah Alam
syahreal.utc@gmail.com

Contact Lain:


Nani : 019-6439936 (Setapak/Cyberjaya)
Mazni: 012-5126397 (Semenyih/Putrajaya)
Pak Ya : 013-5336411 (Klang Valley / Kajang / Ipoh)



Saturday, May 7, 2016

NUTRILITE DOUBLE X - KENAPA LELAKI PERLU AMBIL?



Kali ni aku nak cerita pasal Amway@ Double X daily supplement.  Bila aku join Amway, first thing yang aku nak cuba ialah Double X ni.  Kenapa ye?
Ok, basically Double X ni function dia untuk meningkatkan Stamina dan juga menguatkan system immune badan untuk menahan penyakit.  So insyaAllah, susah nak demam, selsema dan sebagainyalah.


Actually, aku ni so far Alhamdulillah memang tak selalu demam, selsema, etc.  Tapi aku ni,mungkin sejajar dengan peningkatan usia, selalu cepat penat.  Paling obvious, bila main badminton (yang seminggu sekali, kadang2 miss tu), memang cepat penat compare ngan kawan2 lain.  So sejak ambik Double X ni, Alhamdulillah stamina tu rasa power sikit.  Boleh la main non stop few sets compare dengan sebelum ni. 


Selain dari itu, Double X ni bagus untuk kesihatan mata, kulit, tulang dan sebagainya.


Ehh.. tajuk kat atas berkaitan lelaki?  No no no.. Perempuan pun boleh sebenarnya.  Ada pelanggan saya perempuan ambik Double X ni.  Kakak saya pun ambik.  Dia berulang hampir 70-80 km sehari pergi balik kerja, so Double X ni membantu beliau mengatasi keletihan. 


So pasal lelaki tadi?  Ok, sabar bawah nanti aku explain (he he he)


So apa Double X ni?  Double X ni set of supplement.  Dia ada 3 jenis pil;


  1. Multivitamins (12 jenis vitamin yang diperlukan oleh tubuh)
  2. 9 jenis Mineral

3 Jenis Pil



Phytonutrient Plant Compounds ni cukuplah kita tahu ianya extract dari kulit buah-buahan dan sayuran dari pelbagai jenis.  Untuk kesihatan mata, tulang dan sebagainya.  Kalau nak tau lebih lanjut, click SINI and baca sendiri.


Setiap set Double X ni adalah untuk kepeluan sebulan (31 hari to be exact); iaitu untuk permakanan 2 kali sehari lepas makan.  So sekali pagi sekali petang/mlm. 


So apa kaitan dengan lelaki.  Basically since ianya digunakan untuk burst energy/stamina, so bagus untuk tenaga kelakian.  Testimonial lisan, ada customer saya yang amalkan pengambilan 4 x sehari memang kesan yang amat terbukti.  Btw, bagi saya cukup sekadar 2 x sehari dah memadai.


Ini saya bagi link demo Double X ni, bagi membuktikan ke’power’annya.  CLICK SINI
So kepada para pria diluar sana, apa tunggu lagi.  Mai dapatkan Amway@ Double X ni.


Untuk maklumat lanjut, sila segera call/sms/WhatsApp saya di 017-2542373 (Syah) atau email syahreal.utc@gmail.com

Nani : 012-2068083 (Setapak/Cyberjaya/Putrajaya)
Mazni : 012-5126397 (Semenyih/Putrajaya/Cyberjaya)
Pak Ya : 013-5336411 (Klang Valley / Kajang / Ipoh)


TESTIMONIAL:

Ayah mertua saya keje bawak lori.  Selalu penat.  Doctor suggest makan Double X - Roy

Saya makan 4 kali sehari.  Membantu kelakian saya - Dato X



2 comments: